Filmy

Poniżej zobaczysz filmy, które już graliśmy

Plakat: Troll II

Czas trwania: 95 min.

Reżyseria: Claudio Fragasso

Rodzina Waitsów jedzie wypocząć do prowincjonalnego miasteczka. Mały Joshua podejrzewa, że tamtejsi mieszkańcy są tak naprawdę goblinami, żądnymi strawy z ich ciał.


Plakat: Korkusuz

Czas trwania: 73 min.

Reżyseria: Çetin İnanç

upodobniony do Sylvestra Stallone’a za pomocą opaski na czole osiłek biega tu i strzela z tekturowej wyrzutni rakiet do złych ludzi, źli ludzie padają martwi w sposób tak nieprzekonujący, jakby chcieli załapać się na casting do „Ukrytej prawdy”, a w tle słychać efekty dźwiękowe przypominające gry komputerowe na Pegasusa z zepsutym głośnikiem. Wszystko w „Tureckim Rambo” jest wiec kompletnie nieudolne, a im bardziej jest nieudolne, tym większa radość z seansu.


Plakat: Elektro_Sonda

Czas trwania: 41 min.

Reżyseria: Tomasz Knittel

Obsada:

Film muzyczny, przekraczający klasyczne gatunkowe podziały i wnoszący nową jakość zarówno w obszarze filmu jak i muzyki. Film opowiada historię młodego chłopca, który za sprawą okularów VR przenosi się do fantastycznego świata muzyki elektronicznej. Główny bohater w trakcie swojej wirtualnej podróży, spotyka kolejne zespoły związane z polską sceną elektroniczną - Bokka, Kamp!, Rysy, Zamilska, Komendarek, Polpo Motel, JAAA!, Golczewski. W tej fascynującej opowieści, zawieszonej między przeszłością a przyszłością, widz wspólnie z chłopcem przemierza kolejne przenikające się ze sobą muzyczne światy. Oprócz muzyków poszczególne sceny współtworzą także aktorzy i tancerze związani ze środowiskiem polskiego teatru i teatru tańca, m. in. Dominika Knapik, Sebastian Pawlak, Paweł Sakowicz, Robert Wasiewicz. Punktem wyjścia i inspiracją w pracy nad filmem był telewizyjny program naukowy "Sonda", emitowany przez Telewizję Polską w latach 80-tych. Projekt to nie tylko nowoczesna filmowa opowieść o polskiej scenie muzycznej; to rodzaj filozoficznej opowieści, poruszającej fundamentalne kwestie związane z teraźniejszością, wizjami przyszłości i rozwojem technologicznym, z którym mierzymy się dziś.


Plakat: Miś Uszatek

Czas trwania: 15 min.

Od lat: 4

Reżyseria: Czesław Janczarski

Kultowy już serial SE-MA-FORu o przygodach Misia Uszatka i jego ferajny: Prosiaczka, Króliczków, Zajączka i psa Kruczka.
Postać stworzyli Czesław Janczarski (poeta i bajkopisarz) oraz Zbigniew Rychlicki (artysta grafik). Bajka cieszyła się i nadal cieszy wielką popularnością (nawet w Afryce, Iranie czy Kanadzie; serial kupiły i emitowały 22 kraje).
Sławę przyniosło mu klapnięte uszko, rodzice lubili go za to, że kładł się do łóżka zawsze o właściwej godzinie. Ze stu osiemnastocentymetrowych misiów zrobionych dla potrzeb filmu, do dziś ocalały tylko cztery.


Serial liczy 104 odcinki.

Plakat: Zagłada Domu Usherów

Czas trwania: 63 min.

Reżyseria: Jean Epstein

"Upadek domu Usherów" jest poetyckim filmem grozy, najznakomitszym osiągnięciem tego gatunku w historii kina. Opowiada o Allanie, gościu rodziny Usherów. Jest on znajomym pana domu, mieszkającego wraz z chorą żona i doktorem. Mistrzowskie wykorzystanie środków naturalnych wzbogacanych zabiegami technicznymi (zdjęcia zwolnione, nakładane i trickowe) sprawia, że film nabiera niepowtarzalnego, szlachetnego charakteru ekranowego poematu. Epstein podsumowuje tutaj własne poszukiwania w dziedzinie środków wyrazu awangardowego impresjonizmu, tworząc ten wyjątkowy film - sen. "Gdyby zamiast imitować procedery literackie, film zechciał rozwinąć i wykorzystać swoje powiązanie ze snem i marzeniem sennym, mogłoby stworzyć system ekspresji o niesłychanej subtelności, o ogromnej sile i niezwykłej oryginalności." (Jean Epstein)


Plakat: Drive

USA

Czas trwania: 100 min.

Reżyseria: Nicolas Winding Refn

Są mężczyźni, którzy wolność mają wpisaną w DNA. To oni jednym spojrzeniem potrafią złamać kobiece serce i sprawiają, że nie można o nich zapomnieć. Przyciągają jak magnes tajemniczym uśmiechem i obietnicą niebezpiecznej przygody. Takim mężczyzną jest Driver, chłopak, który za dnia pracuje jako kaskader, a nocami wynajmuje się jako kierowca gangsterów. Żyje, balansując na cienkiej granicy między rozsądkiem a brawurą. Do dnia, gdy pozna Irene i straci dla niej głowę. Nowa dziewczyna, wyglądająca jak anioł, rozpęta wokół niego prawdziwe piekło. Ich  "love story" pisane będzie czystą adrenaliną. Trzymający w napięciu jak "Bullitt", rozgrzeje publiczność nie tylko rykiem silników, ale przede wszystkim gorączką uczuć.


Plakat: Pulp Fiction

USA

Czas trwania: 154 min.

Reżyseria: Qentin Tarantino

Płatni mordercy, Jules (Samuel L. Jackson) i Vincent (John Travolta), dostają zlecenie, by odzyskać z rąk przypadkowych rabusiów tajemniczą walizkę bossa mafii. Nie dość tego, Vincent dostaje kolejną robotę - na czas nieobecności gangstera w mieście ma zaopiekować się jego poszukującą wrażeń żoną Mią (Uma Thurman). Vincent i Jules niespodziewanie wpadają po uszy, gdy przypadkowo zabijają zakładnika. Kłopoty ma też podupadły bokser (Bruce Willis), który otrzymał dużą sumę za przegranie swojej walki. Walkę jednak wygrywa, a Los Angeles staje się od tej chwili dla niego za małe. Specjaliści od mokrej roboty będą mieli co robić...


Plakat: Baby Driver

Czas trwania: 113 min.

Reżyseria: Edgar Wright

Utalentowanego młodego kierowcę (Ansel Elgort), który zarabia na życie udziałem w napadach, przez życie prowadzi muzyka. To ona pomaga mu być najlepszym w tym, co robi. Kiedy poznaje dziewczynę swych marzeń (Lily James), postanawia porzucić przestępczą przeszłość i zacząć żyć normalnie. Zmuszony przez bossa mafijnego (Kevin Spacey), dla którego pracuje, do udziału w z góry skazanym na niepowodzenie skoku, ryzykuje utratą wszystkiego, co dla niego najważniejsze – miłości, wolności i muzyki.


Realizacja strony: Rafał Rowiński