Baby Broker

22 listopada 2022, 19:15

Kino Iskra

Kinochłon na Horyzoncie – IV edycja
Augustowski DKF KINOCHŁON serdecznie zaprasza na czwartą edycję wydarzenia, dzięki któremu możemy obejrzeć filmy jednego z najbardziej prestiżowych i wartościowych festiwali filmowych w Polsce, prezentującego odważne kino artystyczne, szukające nowych form wyrazu, wykraczające daleko poza granice konwencjonalnego filmu. Słowem – pokażemy Państwu filmy, które podbiły ostatni MFF Nowe Horyzonty!
Czwarta odsłona autorskiego cyklu KINOCHŁON na Horyzoncie rozpocznie się w poniedziałek 21 listopada i potrwa trzy dni. Co dla Państwa mamy? Filmy, dzięki którym, jak przed rokiem, odkryjemy nowe horyzonty i świeże doznania.

Plakat: Baby Broker

Czas trwania: 129 min.

Od lat: 16

Reżyseria: Hirokazu Koreeda

Sang-hyun (Song Kang-Ho) i jego przyjaciel Dong-soo (Gang Dong-Won) żyją skromnie, prowadząc małą pralnię i dorabiając na plebanii. Pewnej ulewnej nocy w oknie życia pojawia się niemowlę. Przekonani, że po porzuconego chłopca nikt się nie zgłosi, Sang-hyun i Dong-soo planują sprzedać go parze, która nie może mieć własnych dzieci. Kiedy wszystko wydaje się ustalone, niespodziewanie zjawia się matka dziecka. Młoda dziewczyna odkrywa ich plan i chce zgłosić sprawę na policję. Porywacze przekonują ją jednak, że ich celem jest znalezienie dobrego domu dla małego Woo-sunga, więc dziewczyna postanawia wyruszyć z nimi na poszukiwania nowych rodziców. Wkrótce okazuje się, że ich śladem podążają dwie funkcjonariuszki policji. Po drodze na jaw wychodzą głęboko skrywane sekrety. Okazuje się, że każdy ma coś na sumieniu…

Gościem pokazu był(a):

Fotografia: Beata Kwiatkowska

dziennikarka Radia 357 i miesięcznika Kino, autorka reportaży i słuchowisk. Kolekcjonuje wspomnienia w postaci nagrań. Nieobce jest jej także eksperymentowanie w sferze dźwiękowej. W radiu i tekstach powstałych dla miesięcznika "Kino" zajmuje się tematyką filmową i reportażem społecznym. Prowadzi audycje, relacje z festiwali filmowych, robi wywiady z twórcami polskimi i międzynarodowymi. W pracy nad dokumentami i reportażami radiowymi szczególną uwagę zwraca na dźwięk, a wszystkie jej historie łączy temat funkcjonowania pamięci i tożsamości. Wierzy w życie pozaradiowe. Jeśli nie ma jej w radiu, to jest w kinie.

Realizacja strony: Rafał Rowiński